Kan jag använda Install PRO360 bara i min mobil? Eller även på PC?
Install PRO360 fungerar utmärkt både i mobiltelefon och på PC.
När jag registrerar min installation i Install PRO360, hur vet jag vilket mätvärde som är det rätta?
När du ska lägga in mätvärdet i appen så syns referensvärdet till aktuell produkt.
Om jag har frågor om golvvärmeinstallationen och behöver prata med kunnig person - hur gör jag?
Ring oss! Vi svarar vardagar 6-20 och helger 9-18 på telefon 020-210 100. Du kan oxå ringa oss via appen. När du går in i Meny så finns alternativet "Ring vår kundservice". Klicka på den knappen så ringer din telefon upp oss.
Jag har problem att logga in - vad göra?
Om du har problem att logga in i appen på din telefon, så beror det sannolikt på en integritetsinställning, som inte medger cookies från tredje part. Gör i så fall så här:
iOS: Inställningar > Safari > Spåra inte mellan webbplatser: Stäng av > Starta om telefonen
Android: Chrome > Meny > Inställningar > Platsinställningar > Cookies > Blockera cookies från tredje part: Avmarkera (Eventuellt måste du även starta om Android-telefonen.)
Hur gör jag för att slutkunden ska få sina garantiunderlag?
Fyll i slutkundens e-postadress när du lägger till ett nytt projekt. När du är färdig med registreringen och väljer att skicka in garantiunderlag, så får slutkunden automatiskt ett mail med dessa dokument.
Jag angav inte mitt Certified PRO-nummer när jag registrerade mitt konto i den nya appen. Hur gör jag?
Ditt konto uppgraderas automatiskt till ett Certified PRO-konto, förutsatt att vi har din korrekta e-postadress i vår databas. Om du har bytt e-postadress de senaste månaderna - kontakta oss.
Jag vill börja använda Install PRO360. Hur kommer jag igång?
Öppna appen i din telefon eller på din PC. Registrera ett konto. När du loggat in kommer du direkt till Pågående projekt. Välj då att Lägga till ett nytt projekt. Nästa gång du loggar in så kan du antingen gå in i ett pågående projekt, eller Lägga till ännu ett nytt projekt.