Ladda ner nya Install PRO360 och registrera dina nVent RAYCHEM golvvärmeinstallationer.

Med Install PRO360 får du och dina kunder all relevant projektdata. Och ni får alla garantidokument samlade på ett ställe.

Dessutom:

  1. Du dokumenterar enkelt utförda installationer. Den förlängda Total care-garantin startar automatiskt, om du är Certified PRO-installatör.
  2. Referensvärden visas vid kontrollmätning.
  3. Du får en tydlig översikt över utförda golvvärmeinstallationer.
 

Nu är det enklare än någonsin att få full kontroll över dina golvvärmeprojekt. Se själv (video).

BÖRJA ANVÄNDA INSTALL PRO360

Så här använder du Install PRO360 (video).

Install PRO360 flyer

Så här gör du en appikon på din mobiltelefon

iPhone
  1. När Install PRO360 har öppnats i din telefon, klicka på Ladda ner-ikonen i sidfoten
  2. Välj sedan ”Lägg till på hemskärmen” (”Add to Home Screen”)
Android
  1. När Install PRO360 har öppnats i din telefon, gå in i telefonmenyn längst upp till höger
  2. Välj sedan ”Lägg till på startskärm”
  3. Bekräfta genom att klicka på LÄGG TILL

Smarta funktioner i Install PRO360

Historik
Få full kontroll över alla dina utförda golvvärmeprojekt.

Kopiera projekt
Kopiera rums- och produktdata.

Valbara produkter
Enkelt att välja aktuella produkter, från nVent RAYCHEMS produktdatabas.

Dela projekt med kollegor
Är ni flera som arbetar med samma golvvärmeinstallation, kan även kollegorna få tillgång till projektet.

Flexibelt start och slut
Påbörja registreringen av golvvärmeprojekt när det passar dig. Slutför den senare, när arbetet är klart.

Garantier
Garantier börja gälla efter slutförd registrering. Är du Certified PRO-installatör ingår den förlängda garantin automatiskt.

Vanliga frågor och svar om Install PRO360

Kan jag använda Install PRO360 bara i min mobil? Eller även på PC?

Install PRO360 fungerar utmärkt både i mobiltelefon och på PC.

När jag registrerar min installation i Install PRO360, hur vet jag vilket mätvärde som är det rätta?

När du ska lägga in mätvärdet i appen så syns referensvärdet till aktuell produkt.

Om jag har frågor om golvvärmeinstallationen och behöver prata med kunnig person - hur gör jag?

Ring oss! Vi svarar vardagar 6-20 och helger 9-18 på telefon 020-210 100. Du kan oxå ringa oss via appen. När du går in i Meny så finns alternativet "Ring vår kundservice". Klicka på den knappen så ringer din telefon upp oss.

Jag har problem att logga in - vad göra?

Om du har problem att logga in i appen på din telefon, så beror det sannolikt på en integritetsinställning, som inte medger cookies från tredje part. Gör i så fall så här:
​iOS: Inställningar > Safari > Spåra inte mellan webbplatser: Stäng av > Starta om telefonen
Android: Chrome > Meny > Inställningar > Platsinställningar > Cookies > Blockera cookies från tredje part: Avmarkera (Eventuellt måste du även starta om Android-telefonen.)

​Hur gör jag för att slutkunden ska få sina garantiunderlag?

​Fyll i slutkundens e-postadress när du lägger till ett nytt projekt. När du är färdig med registreringen och väljer att skicka in garantiunderlag, så får slutkunden automatiskt ett mail med dessa dokument.

​Jag angav inte mitt Certified PRO-nummer när jag registrerade mitt konto i den nya appen. Hur gör jag?

​Ditt konto uppgraderas automatiskt till ett Certified PRO-konto, förutsatt att vi har din korrekta e-postadress i vår databas. Om du har bytt e-postadress de senaste månaderna - kontakta oss.

​Jag vill börja använda ​Install PRO360. Hur kommer jag igång?

​Öppna appen i din telefon eller på din PC. Registrera ett konto. När du loggat in kommer du direkt till Pågående projekt. Välj då att Lägga till ett nytt projekt. Nästa gång du loggar in så kan du antingen gå in i ett pågående projekt, eller Lägga till ännu ett nytt projekt.